freeeedag...

äntligen.. trodde aldrig fredagen skulle komma! ikväll blir det match, karlsloken har match hemma så då är man ju "tvungen" att gå  : ) nejdå, det är faktiskt kul att kika! ska förbi hemma hos en annan svensk tjej och dricka lite glögg och äta lussekatter innan! myyyysigt! måste försöka få till lite svensk julstämning härborta..

bakade faktiskt egna lussekatter igår, sånna där RIKTIGA, med Kesella.. bara det att här i danmark heter det inte Kesella utan Kvark.. o vem f---n visste det?? så det tog en bra stund innan jag kunde åka hem från affären och sätta igång med bullbakandet! danskar... dom har sina ideer..

tänkte bara påminna om att ifall ni har några bra tips på presenter.. eller ja vad som helst egentligen, så skriv!! ALLT uppskattas! : )

oj, måste rusa.. jag som ALLTID brukar vara i tid hemma har på nåt sätt ställt om till Danmark-tid och är numera alltid ute i sista stunden.. !!


Ha en kanonfredag!!
Sophie


Kommentarer
Postat av: Carola

Hehe, Sophie jag förstår inte hur du står ut i Danmark. Jag har haft en massa gäster på max här i malmö under helgen som är danskar å jag förstår inte ett skvatt vad dem säger! jag har nästan fått prata engelska med allihopa!haha

2008-12-09 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback