Helt klart underbart!

En tanke slog mig..

Hörde på nyheterna för någon vecka sen att en upplevelse skulle bli årets julklapp.. Och vad kan vara en mer otrolig, häftig, panikslagen, nervkittlande och fullkomligt underbar upplevelse än att hoppa fallskärm! Å, vet ni vad, jag kan faktiskt säga att jag vet det helt säkert, för att "been there done that", som man säger! :)

Det var för några år sedan när jag och en kompis backpackade runt vår lilla planet som jag såg döden i vitögat, 3000 meter ovanför Nya Zeelands norra spets. Jag har nog aldrig varit så nervös någonsin som jag var då, och aldrig förr har jag haft så många ursäkter för att slippa göra nåt.. Men tyvärr så rymde vårt lilla, lilla, lilla plan bara oss två och våra instruktörer och jag satt närmast dörren, så det var bara att ta ett djupt andetag och hoppa! Men det var helt klart det bästa jag gjort! Utsikten, friheten och farten, det var FANTASTISKT!
Så känner ni någon som älskar utmaningar eller som har ALLT, så är det en klockren julklapp eller födelsedagspresent. Det är verkligen ett minne för livet!

Live it kan ni beställa fallskärmshopp eller andra spännande upplevelser! Det är ju trots allt upplevelser och erfarenheter man vill fylla sitt liv med, inte prylar.

"Varje dag av ditt liv är ett blad i din historia" Oscar Wilde



Fallskärmshopp upplevelse

"Prova en sport som endast kräver lite jäklar anamma
men som kommer att förändra ditt liv!
Att göra ett fallskärmshopp och uppleva ett fritt fall är något som många pratar om.
Bara ett fåtal tar steget fullt ut och provar. Du kommer inte att bli besviken!" 
                                                                                                           Live it


Kommentarer
Postat av: SANNA

Sv; gött!

Jag vann faktiskt ett fallskärmshopp härom veckan så jag ska testa att hoppa nu till våren! Grymt! hur rädd är man på en skala?

Postat av: annica

sv: haha tack :)

han är världens mysigaste hund.

2008-11-28 @ 09:50:34
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: tezza

snygg blogg=)

men gud så hemskt att hoppa fallskärm!

2008-11-28 @ 11:28:40
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback