Tacos!



Usch, det här året och dagen har verkligen varit jätteBLÄ. Det händer jobbiga saker hela tiden.. och när det blir så kan verkligen världens minsta grej också bli jätteBLÄ.
 
Så blev det idag när jag läste att tacos kan vara farligt att äta bara för att det består av en massa tillsatser. NEEEEJ!! jag älskar tacos... det får vara hur mycket tillsatser det vill, jag tänker äta det ändå.

Och därför får presenttipset från mig idag vara;

EN MYSIG MIDDAG, MED TACOS som huvudrätt :)


http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/2117986/tacos-main_Full.jpg

Till råga på allt tog det hundra år att skriva detta inlägg för att allt jag skriver kommer en minut efter och om jag skriver för mycket hänger sig hela datorn. Wee, nu är jag på ännu bättre humör.


Förlåt för mitt mycket negativa inlägg.. :) Jag skriver mer senare, när både jag och datorn har ryckt upp oss!

Kommentarer
Postat av: emeliecarin

Svar: Man tackar man tackar! Glad jag blir!

Postat av: Erika

sv: Supergott :D

2008-11-28 @ 20:05:11
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback