presenttips 53.

Hur många gånger hör man inte av till exempel ens föräldrar att:
- Nej men jag önskar mig ingenting i julklapp. Jag har redan allt!

Då brukar ialla fall jag känna att det blir nästintill omöjligt att hitta på en bra present,
för faktiskt, så har dom nästan ALLT redan.

Unicefs webbshop kan man nu köpa olika gåvopresenter, till exempel detta vaccinpaket som innehåller 20 vaccin mot mässlingen och 40 poliovaccin. Detta paket kostar 97 kronor. När du köper detta skickas det iväg till drabbade och utsatta barn i länder där vaccin är det som avgör om de kommer överleva. I utbyte får du ett gåvobevis med fint motiv som du kan ge bort kanske din pappa eller mamma som inte önskar sig någonting i julklapp. En fin sak att göra när vi faktiskt lever i en värld här i Sverige där vi har allting vi behöver och lite till :)

Eller vad tycker ni, är det en bra idé?

Tack för alla kommentarer söta ni - fortsätt så :D
Imorgon avslutas tävlingen om "veckans tipsare"
passa på att kommentera massor i inlägget lite längre ner!!!


Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! Tävlingen avslutas i slutet av veckan. Lycka till! :)

Postat av: stephanie isabell

sv: spännande.

2010-11-17 @ 12:17:24
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Dima ♥

Ett vaccinpaket kanske inte är så bra till julklapp va? Haha, ett presentkort/pengar är ju alltid till nytta!

2010-11-17 @ 12:26:23
URL: http://diarybylollipop.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack!

Å vilke´t bra tips, ska jag ha i bakhuvudet! Kram

2010-11-17 @ 13:06:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback