Hej!

Haha, det tog inte lång tid efter syster skrivit innan jag kastar mig ut i bloggvärlden! Precis som lillsis min sa så bor jag i Danmark, men jag lovar att inte tipsa om saker som bara finns här (om de nu inte går att beställa!) Vad kul det ska bli! Just ja, kanske borde berätta vem jag är.. Jag heter Sophie, är 26 år och älskar kläder, resor, prylar och idrott, ja o så min familj och vänner såklart! Det var väl det! Redo för första tipset kanske!? Jag snubblade över några fina ljus i en tidning som jag tyckte såg så mysiga ut och som kanske skulle kunna förgylla den annars så otroligt mörka och trista vyn utanför fönstret! Jag är så trött på mörkret!! Och här i danmark får vi ju ingen snö som lyser upp tillvaron heller utan det är mörker, mörker, mörker. Ljusen kommer från eleven.se, kostar 179 kronor styck och sprider ljus i 55 timmar. De finns i alla möjliga färger, dofter och med olika texter. Jag fastnade för denna eftersom den doftar melon och eftersom texten "imagine" passar mig perfekt då jag är en riktigt dagdrömmare!

Primal Elements Wish Candle Imagine
Doftljus Wish Candle
Önska dig något själv eller låt en vän få ta del av din önskan.
Dessa vackra doftljus är dekorerade med pärlor och gör sig lika fina som prydnad eller som stämningshöjare.
Innehåller Primal Elements orginaldofter och en unik vegetabilisk vaxblandning.

Trevlig kväll! /Sophie

Kommentarer
Postat av: Carina

Aaa!! =) Men nu har det ätits potatisbullar med lingonsylt! =) Ha en fin kväll trots utebliven snö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback