Presenttips 45.

image59
I Hollywood på vår Roadtrip genom USA.



En resa


Nu var det väldigt längesen jag skrev något, och jag ser på mina unika besökare att ni är några stycken som går in varje dag. Jättekul! :) Jag har varit borta i 6 veckor i USA, det är därför som jag har kommit ifrån det här. Men nu måste jag börja lite smått igen. Och vad passar bättre som presenttips om inte en resa? :)

Det spelar ingen roll vart du tar honom/henne, men planera innan så det blir små överraskningar på vägen. Det kan vara en roadtrip i Sverige, eller någonstans utomlands. Det kan vara en charter, eller bara en helg på någon campingplats. Åk bort från "verkligheten" och var tillsammans med varandra. Då har ni ju någonting att dela även när ni kommer hem.

Priset beror helt på vad du väljer att göra, men det är inte det viktigaste. :)

Kommentarer
Postat av: s

Finally! Det var på tiden, välkommen tillbaka!
Och nu, lite frågor: Hur mycket kostade det att åka på roadtrip i USA, resa+fickpengar. Jag skulle gärna också åka, därför undersöker jag lite hur stor buffert jag måste ha innan jag planerar för mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback