Presenttips 6.



En godisplanta

En jättebra "budget- och fixasnabbt grej" när det har kristat ihop sig. Det du behöver är tandpetare, en snygg kruka, en gurka som du delar på mitten och godis. Fyll sedan krukan med förslagsvis Polly eller Daimkulor, sätt ner den delade gurkan stadigt, och fäst sedan en massa tandpetare på den. När du gjort det kan du trä på något mjukt godis, geléhallon funkar bra.

Ingredienserna finns på alla matvaruaffärer, och en snygg kruka kanske du har hemma? :)

Tack till Vicky för tipset :) Det här tänker iallafall jag prova nån gång det är kris :)

Kommentarer
Postat av: Annelie igen

Jag brukar använda gelebåtar i lakrits(jag älskar lakrits:)
Vill man vara lite vulgär och busig mot någon så kan man ta även en majskolv och trä en kondom på(det fick jag när jag fyllde en gång för typ 100 år sedan)
Ha det/Annelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback