wiiii, nej xbox!

äntligen! nu har det kommit ett RIKTIGT spel till x-box! det var på tiden! när killen fick playstation 2 i julklapp för några år sedan var jag snabb att köpa till Sing Star.. tycker det är kanonkul!! o verkligen en partyhöjare! men för ett tag sen så åkte playstation ut och ersattes av x-box.. :( till min stora besvikelse! f---n tänkte jag!! vad ska jag nu sjunga till under festerna??

men nu.. tjohoo!! har jag sett att det kommit ett karaokespel till x-box!! så för alla er karlar därute som sitter framför x-box och spelar nhl, golf eller krigspel eller vad det nu är ni sysslar med, det här är något att köpa till flickvännen!!


...om hon nu gillar att sjunga, det vill säga! spelet finns att köpa på en mängd olika ställen.. jag hittade det på
spelbutiken.se, och priset är 699 kronor!
Lips With Microphones (Nordic) /X360

Kommentarer
Postat av: Foki

Åh! :) jag har en xbox360 och ska nog köpa Lips så småningom :) du har bra smak på spel ^^ Och tack för att du kommenterar att min blogg var fin förresten :)

Postat av: Lisa

haha tack :) tycker det är roligt att fixa till bloggen efter årstid ;P haha ska göra en ny header, ägna lite mer tid åt den, tror jag.



Jag ska nog köpa Lips, tycker det är kul med singstar på partyn :) Det är kul med dansmattor till xbox också ;P

2008-12-07 @ 18:54:54
URL: http://liiaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback