isprinsessa.

ååå, vet ni!? imorn ska jag och några kompisar åka skridskor på torget här i stan.  det ska bli otroligt spännande, då några av oss inte har stått på ett par skridskor sen Sundsvall brann.. medan en av oss vann Junior EM i konståkning för ett antal år sedan..! Här i Danmark är dom ju inte så hårda på det här med alkohol heller, så det blir några välbehövda pauser med vinglögg och pepparkakor när fötterna domnat bort! Ska bli superkul!! Förhoppningsvis blir det en pubrunda på kvällen också.. vi har ju trots allt en av Europas längsta bargata här i stan! Men hörrni, har ni inget speciellt att göra i helgen, snöra på er ett par skridskor eller damma av pulkan och ger er ut i friska luften!

Just nu sitter jag hemma i lägenheten och dricker ett glas vin och tittar på Idol.. Karlsloken är iväg på match och alla brudarna är borta eller jobbar.. hmm.. tur att det händer lite imorn, tungt att sitta hemma själv en fredag annars, tycker jag! :(

Hahaha, måste säga att jag verkligen lider med syrran min! Det är verkligen inte "the Olsson sisters" år i år! Men snart, lillsis, är det 2009 och jag känner på mig att då släpper det! =)

PUSS!
Sophie

Kommentarer
Postat av: sara

sv; nej det är inte sant... bara ett snyggt ihopklipp, snyggt gjort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback